03 września 2011

Langueur.

Szkoła. Już 1 dzień mnie zabił i zmusił do zmiany szkoły. Oł yeeah! ~,~ Nie ma to jak wrócić do starych murów gimnazjum 14, nadając mu nową, dźwięczną nazwę liceum 11 ;]
Francuski poszedł w zapomnienie, w tej klasie będę miała hiszpański (nie jest źle...), za to brak basenu przy szkole >_<
Zajęcia dodatkowe? Hmm... jak dotąd doliczyłam się 5, w tym 2 z tych zajęć (szkoła muzyczna i szkoła tańca) zajmują mi 2 dni tygodnia. I tak jeszcze nie wiem jak ze zbiórkami harcerskimi. Ehh... cały tydzień zawalony po brzegi. No, ale cóż... Dam radę. Muszę :) No i przede wszystkim trzeba znaleźć czas dla znajomych...
Ach, jakże bym chciała już iść na studia i mieszkać sama... I nie, nie żartuje wcale!





Tak poza szkołą... W ostatnie dni wakacji większość czasu spędziłam na zwiedzaniu nowo otwartej Galerii Echo wraz z moimi przyjaciółmi. Otworzyli tam nową księgarnie "Matras", w której trwa promocja 25% zniżki na wszystko, a to oznacza - mangusie! Oczywiście zakupiłam sobie 7 tom Vampire Knight, 7 tom Ourana oraz 1 tom Paradise Kiss, którego to anime udało mi się obejrzeć w ciągu wakacji :)
Ogólnie nadrobiłam kilka zaległości związanych z anime. Obejrzałam całą serię "Chobits" wraz z 2 OVA, obydwie serie "Kimi ni Todoke", całą serię wspomnianego "Paradise Kiss", 4-odcinkową OVA "Okane Ga Nai" oraz 2 ostatnie odcinki "Kuroshitsuji II Specials" - "The Tale of William the Shinigami" & "The Spider's Intention". No, trochę tego jest! ^_*
Jeszcze dodatkowo, jeśli chodzi o nowinki ze świata A&M to w październiku wychodzi manga Kuroshitsuji a w listopadzie nowy sezon anime Sekaiichi Hatsukoi. Yess :)

A tak dodatkowo, to chyba właśnie przekroczyłam w sobie pewną niebezpieczną granicę. Och tak, bardzo niebezpieczną. No i nie zdziwię chyba nikogo mówiąc, że mi się to podoba :] Choć w sumie ciekawi mnie, co będzie dalej. Raz się żyje to po pierwsze, a po drugie to i tak już nie mogę się cofnąć, nie da się :P
Idę na huśtawki rozmyślać o moich planach na przyszłość. No i jeszcze potęsknić za pewną wyjątkową osobą >.<
A no i jeszcze jedno... Farbuję włosy na rudo ;D

W tej chwili:
- moje przemyślenia: zakochanie nie jest złe, ale miłość jest lepsza
- muzycznie: sks - szkoła kurwa szkoła
- modowo: zakochana w zakolanówkach i pończochach xD
- nowy cel: dostać się na studia na politologię
- zachcianka: Pocky ^,*
- film na dzisiaj: "Kill Bill" 1&2
- dzisiejszy humor: nostalgiczny

Brak komentarzy: