13 maja 2012

Wszystko jest jedno, istota i rzecz.

Zacznę od tego, że przeżyłam swój pierwszy tego typu festiwal w życiu oraz pierwszy raz byłam na koncertach grających na nim artystów. Rewelacja, mieszanka idealnych zespołów i wykonawców, teoretycznie nie było czegoś, co by mi nie przypadało do gustu. Oczywiście moi ukochani faworyci - Grubson, Strachy na Lachy, Monika Brodka z nową płytą oraz Myslovitz, którzy grali pierwszy koncert z nowym wokalistą, oczywiście na moje nieszczęście, bo już nigdy nie usłyszę na koncercie tego głosu piosenek jaki znam z dzieciństwa. Nowym odkryciem jest dla mnie Kasia Nosowską, którą znałam jedynie z działalności zespołu Hey, a jakoś tak nie ciągnęło mnie bardziej w jej stronę, poza oczywiście jej dwiema piosenkami Osieckiej. Muszę przyznać, zakochałam się całkowicie :) Zresztą łatwo można zauważyć, że Brodka wpada głosem, a przede wszystkim tekstami z "Grandy" w klimat Nosowskiej. Koncert Grubsona był genialny, choć faktem jest, że robi z tego klimat lekko kabaretowy, jednak mnie osobiście to nie przeszkadza. Nowością dla mnie był również Kult i KNŻ. Najcięższe pogo w jakim dane mi było uczestniczyć, jednak było warto :P Poza muzyką sama w sobie, dla której zresztą tam pojechałam, byłam w ogrodzie japońskim, zwiedziłam sobie trochę rynek, do którego zresztą mam ogromny sentyment ze względu na piwo ze Spiżu, który się na owym rynku znajduje.
No i wszystko to z moim ukochanym S. ! ;3


Żeby tego jeszcze było mało, moja majówka wcale nie skończyła się wraz z niedzielą i powrotem do Kielc. We wtorek wyjazd przez Kalisz do Poznania, powrót dopiero w środę. Ale jestem totalnie zauroczona rynkiem poznańskim, który przebił nawet Toruń!
Hmm... co jeszcze? >.<
Ano racja... najważniejsza informacja całego maja - wstępuję do Ecce Homo !! Jupiiii xD


- moje przemyślenia: miłość zaczęła przyśpieszać mój czas
- muzycznie: Katarzyna Nosowska i Marek Dyjak - "Ognia!"
- modowo: wszystko skąpane czernią
- nowy cel: dostać rolę w sztuce teatralnej
- zachcianka: zrobić ognisko z Teamem
- film na dzisiaj: serial "Modern Family"
- dzisiejszy humor: szalone zawirowanie w uczuciach

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

I was able to find good info from your blog posts.
raspberry ketone pure dr oz
Here is my blog post :: raspberry ketone gummies