14 września 2011

Dance!

Och taak >_< Od jutra zaczynam zajęcia taneczne w Kieleckim Teatrze Tańca. W czwartki Taniec Towarzyski (Ach, nie mogę się doczekać, aż poznam mojego partnera <3), a w piątki Latin Jazz. Do tego od wtorku ruszam z kursem gry na gitarze. Dzisiaj także sprawdziłam wymagania na studia. Ehh, muszę zaliczyć maturę podstawową z matematyki, polskiego i anglika (jeszcze nie wiem, czy historia mi się nie przyda) oraz maturę rozszerzoną z WOS's i geografii. Wybrałam kierunek politologi i będę do tego zmierzać. Trzeba mieć cel, a co! Mój kierunek to UW, UJ, UŚ albo UŁ (kurde, można sprawdzić skróty na Googlach, nie chce mi się tego pisać). Ach, jakże bardzo bym chciała, żeby mi się moje marzenie spełniło. No i oczywiście żeby nie było, że tylko gadam i nic nie robię. Postanowienie: żadnych wagarów kurde!! (przynajmniej do maja ;P)

Jednak jeśli chodzi o szkołę, to mam do piątku zwolnienie lekarskie bo jestem chora ;/ Poza tym, że umieram w męczarniach, mam okropny katar i straciłam częściowo głos. Masakra >.< A wiem, że muszę nadrobić piekielnie trudny referat z polskiego. No i wypadałoby się wziąć na poważnie za język hiszpański, przynajmniej do października, bo wtedy jadę do Hiszpanii, a oczywiste, że mi się to przyda :)
No ale jak to ja, normalka, że cały wolny czas spędzany w domu poświęcam na anime (xDD) i jeszcze dodatkowo zajęłam się, wraz z moją najlepszą przyjaciółką Brydźs, planowaniem naszych wspólnych urodzin (bo mamy w tym samym dniu). A jako że wypada nam już 16 jesień, to postanowiłyśmy, że zaszalejemy i zrobimy urodziny w typowo amerykańskim stylu "My sweet sixteen". Na samą myśl się boję, no ale raz się żyje, no i co jak co, ale raz w życiu można sobie na take szaleństwo pozwolić ;D Żeby nie było, nie będzie zbyt różowo, a nawet jeśli już to złamiemy to w jakiś sposób czernią. (aa i tak się nadal boję).
Ale na pewno pokażę zdjęcia efektu końcowego ;)

hmm... wiem już o czym ostatnimi czasy zapominałam:  ^,*

W tej chwili:
- moje przemyślenia: anime, miłości moja!
- muzycznie: Dark Rider - "Moja Miłość" xDDDDDDDDDD
- modowo: nowy pierścionek z dużym kamieniem ;)
- nowy cel: dostać się na wymarzone studia!
- zachcianka: na rurkę z bitą śmietaną
- film na dzisiaj: "Harry Potter i Czara Ognia"
- dzisiejszy humor: chyba jakaś psychodela

Brak komentarzy: