30 października 2011

Co Ty czynisz dziewczyno ?!


"Ktoś szalony
Ktoś, kto
Ktoś, kto pokocha mnie
Sposób, w jaki cię kochałem"

Świat staje na głowie. Nie wiem już, co mam myśleć, komu mogę się poradzić?
Nie ma już osób bezstronnych w tej wojnie, która toczy się w moim sercu.
Przez równe pół roku do dnia dzisiejszego. O niee... Już nie będę taka głupia.

"Szukamy prawdziwego powodu
Nic nie rozumiejąc, tracimy swoją wolność
Nawet kiedy nazywany tchórzem
Robi krok do przodu - staje się odważny"


'Takumi' ...
Nie jesteś mnie wart. Nie umiesz nawet stawić wyzwania światu.
Stoisz w miejscu, a ja zamierzam ruszyć do przodu.
Nie będę więcej łaskawie czekać. Nie jestem głupia. Nie jestem Tobą.
("Ja chcę być Naną, nie chcę być Hachi" !! )

Ułożyłam sobie cudowną bajkę. Naiwne, prawda?
Ehh... znowu to samo. Lecz teraz mam szanse naprawić swój błąd sprzed lat.
Ostatnie 2 lata to była jakaś miłosna pomyłka... Wszystko związane właśnie z nim...
Wtedy to ja skończyłam ten związek. I to był największy błąd mojego życia.
Potrzeba mi było aż 2 lat, żeby to zrozumieć. Dziś już wiem.
I nie popełnię drugi raz tego samego błędu.
Nie będę wracać do wspomnień tego co było, zbyt zależy mi na 'teraz'.
Lecz nie zaprzeczę, można by zacząć od nowa.
"Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki" - lecz przecież obydwoje się zmieniliśmy.
Przynajmniej wiem, że Ci zależy... Nie skrzywdzisz mnie. Prędzej ja Ciebie.
Wybacz. Taka jestem, lecz naprawdę się staram. Nie zawiodę Cię tak jak wtedy.

"Oh well I woke up tonight and said I 
I'm gonna make somebody love me 
I'm gonna make somebody love me 
And now I know, now I know, now I know 
I know that it's you 
You're lucky, lucky 
You're so lucky! "


Jeszcze wiosną mówiłam - "Love is fun",
Teraz krzyczę wszystkim - "Love is war".

Brak komentarzy: