04 października 2011

Safi-chan ;3



Moja nowa fotograf - Ilona "Safi" Mikołajczyk (http://ixmsafi.deviantart.com/)
Kochany dziwoląg, ale zajebiście dobry w tym co robi ;)

A ja już mam tak bardzo wymarzoną i ukochaną gitarę ^,*
Więc pewnie jej zdjęcia też za niedługo się tu pojawią, ja zaś jak na razie uczę się na pamięć akordów, robię ćwiczenia, żeby trochę doszlifować prace rąk i palców, no i jako pierwszy utwór uczę się "Dom wschodzącego słońca".
W ten weekend byłam na kursie zastępowych, organizowany przez mój Hufiec Kielce - Południe. Udało mi się ukończyć go z wyróżnieniem, normalnie jestem taka szczęśliwa z tego powodu <3 A wgl poznałam na nim wiele nowych osób z mojego hufca i z innych szczepów. Taka integracja to się rozumie! ;D
A jako ciekawostkę dodam, że w czwartek miałam ślubowanie klas I liceum... działo się dużo, może tak powiem ~_* A za to w piątek mieliśmy wycieczkę integracyjną z klasą humanistyczną "c" (ja jestem już 11 rok pod rząd w klasie "a")... tu także nawiązałam wiele nowych znajomości (właśnie tam były robione powyższe zdjęcia) ;]

We wtorek odbywa się spotkanie u mnie w szkole, osób zainteresowanych kołem teatralnym... Nie mogę się doczekać, tak samo jak nie mogę się doczekać wycieczki do Hiszpanii, która będzie od 13 do 20 października, a potem od razu od 21 do 23 muszę się jakoś przetransportować do Poznania na konwent M&A JapaniCON 2 ;D
Och, jakżebym chciała mieć chwilę namysłu przy tym zupełnie nowym trybie życia. Jest ciekawie - nie zaprzeczę, ale jakoś... nadal mi czegoś brak. Musze jak najszybciej dowiedzieć się o co chodzi, bo inaczej zwariuję. A na dodatek zgubiłam moją ukochaną MP4 i mnie już jakaś kurwica chce dopaść z powodu braku muzycznej kroplówki na huśtawkach ... Oby jak najszybciej do urodzin!

W tej chwili:
- moje przemyślenia: trudno jest wybrać imię dla gitary ... >,<'
- muzycznie: Enej - "Rahela", "Radio Hello" i "Hermetyczny Świat"
- modowo: zapraszam na szafe.pl - już niedługo ciuchy na sprzedaż!
- nowy cel: zagrać kiedys na gitarze "Stairway to Heaven"
- zachcianka: o kurcze... chodzi za mną już od wczoraj ;D
- film na dzisiaj: anime "Wolf's Rain"
- dzisiejszy humor: podniecenie i ekscytacja

Brak komentarzy: