05 marca 2011

Chciałabym ...

... sięgnąć do gwiazd.


Ostatnio strasznie dużo się dzieje xD
Jak dotąd postanowiłam opanować swoją rządzę ścięcia włosów, albo zrobienia sobie irokeza, zrobienia kolczyka w języku oraz nad brwią (ale kilka dziurek na lewym uchu na pewno dorobię xD) i totalnego odkolorowywania mojej szafy ^,^
Udało mi się sprzedać mojego laptopa, lecz cały czas muszę zbierać kasę na swoja dość obszerną listę zakupów:

1. Glany 15-20 dziurkowe + czerwone sznurówki : ZAKUPIONE !!


2. Torba "radio" (identyczna jak na zdjęciu) :  ZAKUPIONA !!

3. Karmelowa mizensa : ZAKUPIONA !!

4. Plecak "kostka" i mnóstwo przyszywek z ulubionymi zespołami : ZAKUPIONA !!

5. Skórzana ramoneska z ćwiekami (czarna) :

6. Duużo kolorowych lakierów do paznokci ;]


 ... a tak jeszcze na marginesie o paznokciach mówiąc to ostatnio przeglądając strony trafiłam na cudowne zdjęcia i zdecydowałam, że będę dążyć do takiego własnie wyglądu moich własnych pazurków ;P



a sama na ostatnim wypadzie na miasto zaopatrzyłam się w ciemnoszary lakier
oraz czarna i czerwoną gumową bransoletkę, noszę je teraz na lewej ręce skrzyżowane ze sobą ;]

Hehe coś się rozpisałam dzisiaj >.<
Jak na razie to na tyle, postaram się tak nie zaniedbywać tej strony ...
a dlaczego sięgnąć gwiazd?
Bo nie ma dla mnie większego bólu niż brak możliwości uchwycenia tego, co mam się w zasięgu ręki lub czemu codziennie się przypatruję.

W tle leci Rihanna - "Only Girl"

Brak komentarzy: