09 marca 2011

Fall in Love

Przepełnia mnie energia...
<głęboki wdech i cisza>

Jestem w takim wieku ze strach się przyznać, że już mogłabym spokojnie się ustatkować do końca.
Coś blokuje moja szaloną naturę, lecz stan idealnej harmonii - tak bardzo pożądany - jak na razie zagościł wewnątrz mnie i nie zamierza odejść. To dobrze.

No tak... ogarnęła mnie mania sprzedawania wszystkiego co popadnie (poszedł już laptop, PS2, trochę biżuterii i jestem w trakcie opylania aparatu ^.^) no ale trzeba jakoś zdobyć kaskę na listę życzeń ;]
Jak na razie mam kasę na  radio-torbę a w piątek idę kupić jakąś sukienkę oraz czarne platformy z czerwonymi podeszwami (!) :*

Ale tak poza ciuchami --> już nie mogę doczekać się gitary >.<
Akustyczną kupuje w kwietniu, a elektryka po wakacjach (nie doczekam chyba hehe ;)

Piosenka na dziś: Kangaroz - "Kolorowe Sny"



" ... nie mogę odgarnąć się od myśli i wspomnień naszych wspólnych chwil... "

Brak komentarzy: