14 marca 2011

Pop ?? o.0

Przyznam szczerze, że mam mało styczności z działalnością Rihanny może poza kawałkiem "Love the way you lie", który wykonała razem z Eminemem. (albo to on z nią ?? ;P)
Jednakże jej kawałek "Only Girl" tak bardzo zapadł gdzieś głęboko w mojej głowie, że nie chce wyjść, a teledysk znam już chyba na pamięć ;]

Podobnie jest z "Telephone" duetu Gaga & Beyonce. Co mi się tak w tym podoba? Nie wiem - nie pytać.
Wpadł w ucho, a że kojarzy mi się z wakacjami to tym bardziej mam ochotę raz na jakiś czas go posłuchać.
... no ale nieważne ;D

Wreszcie nadszedł czas w którym mogę z zadowoleniem powiedzieć "Enjoy life", gdyż włączam się w działalność teatru i scholi i nawet mimo tego, że osobiście uważam, że nie nadaje się do aż tak 'kościelnych' klimatów to zamierzam dać z siebie wszystko (ganbare, ganbare Madzia-chan !!!) ...

a teraz spadam grać na los gitarros (pożyczonej ;P)
Bye bye ;P

Brak komentarzy: