24 maja 2013

To nie jest zło to samo dobro.

Opuszczone miejsce w Kielcach! Oł yeah, nareszcie udało mi się dopełnić fetyszu, zakradając się do starego hangaru PKP, takiej jakby zajezdni pociągów. Ale klimacik na poziomie, zresztą już planuję kolejną wyprawę, tylko że nocą, np. żeby walnąć jakąś sesyjkę w mroku *w* Dziękuję zresztą S. za informację i wgl za towarzystwo ;)
Trochę się pomieszało. Ogólnie wkradł się chaos, który mogłabym sobie zacząć układać niczym klocki Lego, ale jednak stwierdziłam, że zmiotę jak kurz pod dywan. Byleby nie widzieć. I tak wszystko się stanie samo, tak jak ma być... Będę szukała opuszczonych miejsc, słuchała "Yuki No Hane, Toki No Kaze" z anime "G - Senjou no Maou" i starała się przez te 3 miesiące dopełnić postanowień. Jeśli polegnę, zniknę z życia wszystkich. Hm, ciekawe czy mi się uda być stanowczą co do konsekwencji mojej ewentualnej niestanowczości >_< Nevermind. Planuję zakupić Nikona D50, więc jest szansa na pożegnanie chujowej jakości foci robionych kalkulatorem. I naprawdę napaliłam się na charakteryzowane sesje w opuszczonych miejscach, dorwałam nawet stronę na fejsie o opuszczonych w Kielcach. Nie widziałam że tyle tego jest w moim mieście w którym tkwię tyle lat o.0 To chyba znak, że pora odejść od kompa xD


Czasem tak siedząc i myśląc zdaję sobie sprawę
z kruchości; niczym ciasto na szarlotkę,
kruszymy się.
Czasem tak wsłuchując się w księżycową sonatę
marzę o tych gwiazdach, które widziałam
pod gołym niebem, nad gołą Tobą.
Często łzy same napływają mi do powiek,
skapują jak deszcz z mojego ciała,
do kryształowej fiolki.
Często zataczam te same kręgi,
błąkając się po okolicach, ścieżkami,
które przebyłam z Tobą.
Zawsze jak widzę tych kilka miejsc
wspominam, jak wiatr unosił
do mnie zapach błękitu.
Zawsze, gdy me uszy przemierza
Czajkowski, jak ten łabędź - w duszy
tańczę dla Ciebie.
Nigdy już więcej nie ujrzę wschodu,
rozmytego w oknie, oczami osłabionymi
nocnymi doznaniami.
by <resus> 21.05.2012r.

- moje przemyślenia: niech wszystko idzie swoim torem
- muzycznie: Kasia i Wojtek - "Paskuda", Los Trabantos - "Rabatki"
- modowo: nowe buty <3
- nowy cel: napisać "Sekret 2" xD
- zachcianka: pizza ;)
- event  na dzisiaj: Off Fashion Show-room
- dzisiejszy humor: sensual

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Rewelacyjne foty

Ishy pisze...

Super fotki i genialna miejscówka. Nawet nie wiedziałam, że w Kielcach jest coś takiego. o.o