13 maja 2013

Czasami nie umiem

wyrażać myśli tak łatwo, ja Tobie przychodzi to przy rozmowie ze mną. Łatwo Ci powiedzieć "zrób to", "napisz to", "powiedz to". Niejednokrotnie mówiłam Ci rady, do jakich sama nie umiałam się zastosować, jednak Ty dajesz rady do których potrzeba mi takiej pewności, jakiej chyba jednak nie mam, wbrew temu co sądzisz. W sumie nie mówiłam tego nigdy, albo naprawdę dawno, ale to niebywały fart, że mogę mieć przy sobie taką przyjaciółkę. Niebanalną, cholernie irytującą, czasami wydaje mi się wręcz, że głupiutką, a jednak niezastąpioną; taką jak Ty K. Oczywiście Agunesu nie czuj się olana, Ty oczywiście swoim wsparciem filozfu-modu of Agu sprawiłaś nie raz, że powstrzymałam łzy, czy też przytłaczającą chęć wejścia na jakiś blok. Może jednak macie rację... Nie wiem czego chcę, nie jestem pewna. To czy robię głupotę przekonam się chyba po śmierci, jak szatan-desu puści mi przed oczami screeny z mojego życia, pokazując mi wszystkie niewykorzystane szanse, jakie przeleciały mi przed nosem. No cóż. Każdy z nas ma swój własny wymiar piekła, a początki odczuwamy już na ludzkim świecie.




Witaj kochana
malutka
zapłakana
i głucha
istotko.
Jakże musiałabym być głuchą, by być tak ślepą jak Ty?
Chyba nie mogłabym już odróżnić
dźwięku skrzypiec od wiertarki.
Mylić skowronka ze skrzekiem pralki.
Jakże być tak ślepą, żeby nie widzieć,
rozłożonej tacy przed swymi oczami,
a na niej pokornie złożone
ciało giętkie,
skrępowane,
bez kajdanek,
bo i tak przecież
w pełni Tobie
oddane.

by <resus> 08.05.2013r.

- moje przemyślenia: zmiany, zmiany, zmiany!
- muzycznie: soundtracki ze Zmierzchu
- modowo: tu też zmiany o.0
- nowy cel: dokonać tych wzsystkich zmian
- zachcianka: zobaczyć balet "Romeo i Julia"
- film na dzisiaj: "Iron Man"
- dzisiejszy humor: sentymentalnie

BTW, dzięki za zajebiste 5 dni mojego życia - Agu, Tsuki, Iwo, Kuba, a także Szczygieł i Juleczka :) Czasami dobrze jest się wychilloutować, pośmiać i ogólnie powariować...
Następny cel - koncert Akurat, Comy i Koniec Świata podczas Kieleckich Juwenalii xD

Brak komentarzy: