19 grudnia 2011

Opętani samotnością.

Nie pozwolę sobie na to, żeby jakieś osoby trzecie ingerowały w moje życie. Nie dam sobą kierować. To ja ustalam zasady mojej własnej rozgrywki w grze zwanej życiem. Sądzisz, że mam dziecinne podejście? Być może, ale za to wiem, że wszystko, co robię z sercem oraz pasją, przynosi mi szczęście - muzyka, harcerstwo, polityka, Team.
Wiem, czego chcę w życiu ! 
Mogę słuchać rad innych osób oraz ich sprzeciwów dotyczących spraw jakich się podejmuję, ale ostatecznie to ja sama zdecyduję, co dla mnie najlepsze i jakim trybem będę żyć. Będzie tak chociażby dlatego, że to ja będę popełniać błędy w moim życiu, uczyć się na nich i nikt nie zrobi tego za mnie. To trzeba po prostu przeżyć.
I przeżyję to po swojemu!


"Sometimes it seems that the going is just too rough,
and things go wrong no matter what I do.
Sooner or later in life, the things you love you loose."

"Czasami wydaje się, że będzie trudno.
I wszystko idzie źle, nie ważne co zrobię.
Prędzej czy później tracisz to ,co kochasz."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Taak, pora przypomnieć sobie czasy, kiedy niewinna duszyczka Resusa miała długie, kasztanowe włosy:

Brak komentarzy: