06 maja 2011

Happiness ;D

Jak na razie wszystko zaczyna się układać, może nie zawsze tak, jakbym chciała, ale jest w 100% positiv.
Największym problemem jest dla mnie brak czasu oraz funduszy, co mam nadzieję zmieni się w najbliższym czasie, jednakże zaczęłam patrzeć na wiele spraw już z innej (lepszej ;D) perspektywy.
I najpiękniejsze ujęcie: "Szukam osoby, która by biegła wraz ze mną w ogień".
Na chwile obecna jest jeden duży postęp: mam na ścianie plakat z mojego ulubionego anime "Saiyuki" <3 

20 maja szykuje się z harcerstwem na pieszy rajd "Kryptonim",
następnie 4 lipca obóz !!! 
co jak co, napięty grafik sobie zrobiłam: z obozu wracam 20 lipca,
a 21 już mam lot do Anglii.
Wracam dopiero 27 sierpnia, ale mam nadzieję, że te 4 ostatnie dni wakacji, będę mogła spędzić z jedną szczególną osobą, która pojawiła się w moim życiu ostatnio, którą darzę ogromną sympatią i zaufaniem ^,^

Ostatnio też uzależniłam się od nowych piosenek w tym Bruno Mars - "Lazy Song", Varius Manx - "Przebudzenie" oraz Patrycja Markowska - "Ostatni".

"Bo ze wszystkich najpiękniejszych zapachów świata
to twój lobię najbardziej " :3

Brak komentarzy: