12 maja 2011

Taką wodą być


Uwielbiam tę piosenkę !!
Jak na razie w moim życiu widnieje jedno wielkie OK. ;]
Ale jakoś czuję się, jak podczas ciszy przed burza. (choć może burza się już zaczęła? o.0)
No w każdym razie wystawianie ocen kończy się jutro, a w poniedziałek wywiadówka - masakra!
Wybrałam już szkołę, jako że maximum można wybrać 3 licea, wybrałam sobie Żeromskiego, Sawicką i Ściegiennego - wszystko na profil humanistyczny oczywiście :P
Musze też wypełnić formularz zgłoszeniowy do Państwowej Szkoły Muzycznej na wokal i problem szkoły mam z głowy... obym tylko miała szansę załapać się na świadectwo z paskiem :)
Ostatnio strasznie się zrobiłam zabiegana pod względem organizacji zbiorek na harcerstwie =.=
Wczoraj przeprowadziłam zbiórkę o okultyzmie (podczas której miałyśmy się przebrać za wiedźmy, z czego zamieszam zdjęcie mojej charakteryzacji ;), a już szykuje się do następnej, w której pojedziemy do Świętokrzyskiego Parku Narodowego ;P

Wszystko sobie płynie... i taką wodą być ;]
Potrzebuje dużo ciepła i zaufania, poszukuje tej idealnej harmonii, która już raz nawiedziła mnie w moim życiu. Mam nadzieję, że osoby, które mnie teraz otaczają, wpłyną jakoś pozytywnie na mnie i moje życie,
"ni kroku wstecz to ważna rzecz..."

"poznałam gorzki smak życia, o którym mi kiedyś wspominałeś ..."

Brak komentarzy: