01 kwietnia 2011

Żyję !!!




Jak na razie odzyskałam siły by ponownie stanąć na nogach ;]
Co prawda było ciężko, ale za to mogłam wywnioskować duuużo wniosków.
- Po pierwsze, muszę przestać przyzwyczajać się tak bardzo do ludzi.
- Po drugie, w związku trzeba rozmawiać o wzajemnych problemach.
- Po trzecie, nie będę dla nikogo zrywać się ze szkoły ani pić ani w ogóle nic dla kogoś. "Będę żyć dla siebie" - takie słowa są zawarte w mojej życiowej zasadzie, ale chyba zapomniałam się ich stosować (podkreślam że żyć dla siebie wcale nie ma znaczyć tu egoizmu ani czegoś w tym stylu :)
- A po czwarte, to ustaliłam sobie listę moich celów, do których będę teraz dążyć:
  1. Zapiszę się na porządny kurs gry na gitarze. Done!
  2. Nauczę się tańczyć. Done!
  3. Będę regularnie jeździć na rowerze.  Nie mam już roweru! ;(
  4. Ograniczę słodycze. ;)  Done !
  5. Będę lepiej dbała o paznokcie. Done !
  6. Pouczę się do egzaminów (co jak co, ale dalsza edukacja jest ważna dla mnie ^,^) Done !
  7. Zrobię sobie dodatkowy kolczyk.  Done !
A poza tym to piszę nową powieść i mam nadzieję, że chociaż ja uda mi się skończyć, bo dotychczas jak pisałam to tylko do połowy, bo zawsze przedwcześnie kończyła mi się wena albo pomysł xD
AAA... MANIA NA ENIRQUE IGLESIASA !!! :3

1 komentarz:

Agunesu pisze...

Oj tak, mnie za to czeka ostra harówa z nauką gry na keyboardzie. Muszę zacząć od podstaw, i czekam aż mama kupi mi jakiś spoczko keyboard i dwie książki do nauki (Nauka gry na pianinie część I, Nauka gry na keyboardzie część I). Będzie ostro, ale dam radę. Ty też dasz, na pewno. :3
Ganbarimasu, Magda ~ ^-^