19 marca 2012

Miłość - silniejsza ode mnie samej.

(yeeach, moje nowe włosy <3 !)

"Lekcja, której nie towarzyszy ból niczego Cię nie nauczy,
ponieważ nie można niczego uzyskać, nie poświęcając czegoś w zamian."
~ "Fullmetal Alchemist: Brotherhood" ~

Wiem, że nie zawsze w życiu jest kolorowo. Na pewno to wiem? Może...
Zagubione drogi nie powrócą nigdy.
Pytam i nadal nie słyszę odpowiedzi. Czasami wystarczy po prostu milczeć. Po jednym zdaniu dochodzę do wniosków, że nie wiem już nic. Zatracam się w przyjemnym zapachu wiosny, żeby móc tylko na chwilkę uciec od realności. Lubię ją, bardzo. Pragnę, chcę więcej... Co jeszcze? Ile mam przed sobą? Pytaniem samym w sobie jest, czemu muszę o tak wiele pytać? Znowu, od nowa to samo. Czego chcę, kim jestem?
Dla tej jedynej, wszystko czego pragnę... Zrezygnować z marzeń, a zarazem sięgnąć szczytów, tylko i wyłącznie po to, aby móc unieść się i latać ponad światem. Bo mam przy sobie najwspanialsze istnienie.

Ziemia do Resusa! Ok, ok - już jestem :) Dziwne humory mnie nachodzą, wiem. Dzisiejszy dzień pełen emocji i tak trzymać kobietko! Czasami samo coś do ciebie przyjdzie, no ale po co czekać - lepiej samemu coś zdobywać. To daje więcej satysfakcji. A jednak, szczęście samo do mnie przyszło :) Zwycięstwo nad ludzką marnością! Tylko pełnia kolorów... Nie liczy się nic innego. Jeszcze lepiej - podziwiajmy tę intensywną tęczę razem, tylko My i nic poza, świat nie istnieje. Tylko ja i Ty, i nasza miłość, ta cała radość, oraz cukierkowe aż szczęście i podniecenie. Rozkojarzenie, iskra, smak ust. To właśnie za tym tak bardzo tęskniłam przez całe moje dotychczasowe życie. Dziękuję za dopełnienie zmysłów <3


- moje przemyślenia: gotowanie to również rodzaj sztuki
- muzycznie: Aya Hirano - "God Knows Live"
- modowo: rock to jednak coś dla mnie
- nowy cel: napisać list w stylu barokowym
- zachcianka: na karpatkę :P
- film na dzisiaj: anime "Black Rock Shooter"
- dzisiejszy humor: motywacja, ale tylko do kuchennym rozbojów :)

Brak komentarzy: