23 maja 2014

Podobno wszystko się może zdarzyć.

Nie śpię, przeglądam zdjęcia, słucham Lady Pank, Varius Manx, O.N.A., Perfectu i wielu innych tego typu. Tęsknię za czymś. Za zdjęciami, za filmami, imprezami ze znajomymi, ale pełnymi luzu, przede wszystkim tego pomiędzy naszymi relacjami, a następnie wyluzowania od problemów, których ostatnio najebało od groma. Nie ogarniam już i nie panuję nad tym co się dzieje między nami. Mam nadzieje, że to tylko iluzja, ale czuję się przyparta do muru z zadaniem wybrania między dwiema ważnymi osobami. A zmusza mnie do tego osoba, którą uważam za przyjaciółkę... (a może już w tej chwili uważałam??) Ciężko jest mi to stwierdzić, ale mam dość humorów Sz. Po prostu są granice. Kiedyś w odniesieniu do Brigitte napisałam post "Dość hipokryzji", to co więc teraz wypadałoby mi wpisać? (pisząc to, still nie mam tytułu dla postu). Tak bardzo cieszę się z wylotu do Anglii. Odpocznę, przemyślę wszystko, poukładam uczucia, myśli. Każdą wątpliwość przeanalizuję i odrzucę - oczyszczę się. Wrócę prosto na Jaro, czego więc chcieć więcej? Jedynie mogłoby się wyjaśnić tu, ale podejrzewam, że beze mnie wszystko zostanie jak jest, ewentualnie się pogorszy. Chciałabym, żebyś w końcu dorosła i dostrzegła swój egoizm. Oraz to, że inni Cię kochają, a Ty nimi manipulujesz i bawisz się. Nawet mną. Nie będę wsparciem, dla takiej osoby, a już tym bardziej w chwili, gdy stwarza mi ona problemy i mojemu otoczeniu. Zmiana planów przez własny kaprys to dziecinada.

Tak. Wkurwiłam się o to niemiłosiernie i chyba jeszcze długo, dłuuugo mi nie przejdzie...
(No, aż się musiałam tutaj wyżalić, noo!)

- moje przemyślenia: chyba jednak się zakochałam
- muzycznie: staropolsko, zlotopolsko XD
- zachcianka: obejrzeć "Frozen"
- film na dziś: "Odlot"
- dzisiejszy humor: sentymenty i wspominki ^^

1 komentarz:

Unknown pisze...

http://dearteenagersandlovers.blogspot.com/ odwiedz