18 grudnia 2010

No to zaczynam...

Siedzę właśnie z słuchawkami na uszach, w których lecą piosenki Eldo...
pewnie każdy kto przeczyta, że słucham Eldo pomyśli "jakaś głupia nastolata, co ćpa, pali i słucha samych przekleństw" - no cóż, lubię piosenki, które maja sens albo jakiś przekaz, nie moja wina że doszukuje się czegoś takiego w muzyce Eldo, ale naprawdę go lubię ;]
Nie wiem co napisać, ale może zacznę od początku.
Założyłam tego bloga nie dla ludzi, ale przede wszystkim dla siebie, ma być takim punktem przełomu mojego dotychczasowego życia - który to właśnie przełom tu ukażę.
Ostatnio np. odkryłam że interesuję się fotografia...
Tak więc umieszczę parę zdjęć, (ok, najpierw muszę kupic jakąś dobra lustrzankę ;)
i ogólnie chciałabym pokazać tryb mojego życia, moje pasje i zainteresowania, a chyba najwięcej uwagi poświęcę dla najważniejszych części mnie - muzyki, kultury Japonii, mody oraz wymienionej już fotografii.
Na koniec dodam fotkę z moim kotem Ikuto, więc do kiedyś tam ;P

Brak komentarzy: