29 grudnia 2020

This is the end.

Ciężko jest tu wrócić po takim czasie. Generalnie doszłam do wniosku, że terapia oraz obecne szczęście w życiu sprawiają, że nie potrzebuję wylewać swoich smutków tutaj, bo najzwyczajniej w świecie już ich prawie nie ma. Jasne, zawsze znajdzie się coś na co mogę ponarzekać, lub co mogłoby być inne, bądź lepsze, jednak teraz zdecydowanie jest w moim życiu dobrze. Szykuję się do ruszenia z zupełnie nową formą przekazu - podcastem :D Wydaje mi się, że to jest coś, co naprawdę może mi wyjść, albo z czego będę przynajmniej jakoś zadowolona. Tym bardziej, że nazbierało mi się naprawdę dużo spraw i przemyśleń do opowiedzenia i rozważania nad nimi. Wydaje mi się, że to będzie oficjalny koniec mojego ukochanego bloga, który pozwalał mi przetrwać ciężkie chwile mojego nastoletniego życia, a potem wejścia w "dorosłość", o której chyba nadal nie mam pojęcia. Minęło 10 lat. Mam tutaj zapisane naprawdę wiele wspomnień, więc sądzę, że nigdy go dosłownie nie usunę. Nie chcę, nie przeszkadza mi on. Choć nie sądzę, że będę tu wracać na lekturę wspomnień zbyt często, bo najzwyczajniej w świecie chciałabym iść do przodu. Rozliczyć się ostatecznie z moją przeszłością, z całym cierpieniem jakie odczuwałam, z samotnością, którą pamiętam, lecz której już nie odczuwam. To się może wydawać głupie, albo naiwne, ale te 10 lat naprawdę nauczyło mnie wiele. Może niekoniecznie życiowych umiejętności dzięki którym znajdę pracę xd ale radzenia sobie w kontaktach z ludźmi, z moimi emocjami, nauczyłam się rozpoznawać fałszywych przyjaciół, no po prostu takie tam... Odnalazłam tę miłość, której zawsze szukałam. Choć wydaje mi się, że nigdy w mojej głowie nie wyobraziłabym sobie tak dobrego człowieka. Tak ciepłego, kochającego, no i przede wszystkim nietoksycznego <3

Jestem po prostu szczęśliwa, a wszystko inne i tak się kiedyś jakoś ułoży.


- moje przemyślenia: jednak nie ma to jak terapia
- muzycznie: Wardruna i Taco <3
- modowo: stałam się trochę dresiarą
- nowy cel: znaleźć pracę i zacząć podcast
- zachcianka: wyjść na jakąkolwiek kawę, lub do baru xd
- gra na dziś: "Civilization VI"
- dzisiejszy humor: cudownie spokojny

1 komentarz:

Unknown pisze...

Civka najlepsza! Czekam z niecierpliwością na podcast =}
/md