11 kwietnia 2013

Nie zgadzam się z Tobą, kochanie!

Czy ja wiem, że tolerancji nie da się nauczyć? Moim zdaniem da się, zwłaszcza jeśli chodzi nam o homofobię. Choć rzeczy typu rasizm, nie lubię żydów itede. też są chore według mnie. Wszyscy jesteśmy ludźmi. Da się w sobie to zmienić, pytanie raczej - czy się chce. A tak szczerze, to sam powinieneś wiedzieć, że ja osobiście jestem przykładem tolerancyjnego ex-nietoleranty. Poza tym... nie kończ. To prawda, blog jest idealny do wyrzucenia myśli, robię to regularnie od lat, a mając nadzieję, że czasami to czytasz - zawsze możesz zacząć od nowa. To łatwy sposób, gdy nie widzimy się zbyt często :) Przynajmniej wiem, co się dzieje u Ciebie, no i na odwrót. W ten sposób mogę Ci przekazać, że potrzebuję rozmowy, bo mam problem tej samej natury, co Ty ostatnio, albo że chcę pogadać, bo po prostu trochę już tęskniocham :3
To tak w ramach odpowiedzi na posta, ale tak szczerze, mam problem i liczę na Ciebie.

Love, as we are, xoxo <3

Brak komentarzy: